Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:42:51+01:00
Ponieważ pzyciągał do siebie wielu ludzi stawał się slawniejszy, posiadał taką moc której oni nie mieli. Myśleli że zniszczy ich religie.
55 2 55
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:43:23+01:00
Bo on głosił poglady nie zgadzajace sie z religia zydowka wrecz przeciwne
16 4 16
2010-01-21T16:44:00+01:00
Ponieważ sprzeciwiała się prawdą, które wyznawali i czuli z jego strony zagrożenie, bo nauka Jezusa przyciągała rzesze wiernych.
138 4 138