Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:46:56+01:00
Trzymać język za zębami - nie zdradzić tajemnicy
Biegać z wywieszonym językiem - być cały czas bardzo zajętym, w ciągłym ruchu
Ciągnąć (pociągnąć) kogoś za język - próbować się dowiedzieć czegoś od kogoś
33 4 33
2010-01-21T16:47:38+01:00
Brać,wziąć kogoś na języki-obmawiać kogoś publicznie, plotkować na czyjś temat

ezopowy język-styl mówienia, pisania kamuflujący prawdziwe przesłanie, istotne treści

mieć coś na końcu języka-chcieć już coś powiedzieć, ale nie móc sobie przypomnieć
6 3 6