Spośród podanych odpowiedzi tylko jedna jest poprawna. Pozostałe liczby są wyraźnie za duże lub za małe. Skreśl złe odpowiedzi (napiszcie jakie są złe).

33% Liczby 900 to 100, 603, 297, 500, 1121,

78% Liczby 8 to 2,34, 13,98 , 62,4 6,24 8,98

113% liczby 44 to 38,28, 140,12 , 49,72 78,72 4972

208% liczby 32,5 to 6,76 35,1 63,4 67,6 686

3

Odpowiedzi

2010-01-21T16:46:18+01:00
33% Liczby 900 to 297

78% Liczby 8 to 6,24

113% liczby 44 to 49,72

208% liczby 32,5 to 67,6
Podałam dobre odpowiedzi ;)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:50:08+01:00
33% liczby 900 to297 Bo 33\100*900=297
78% Liczby 8 to 6,24 Bo 78\100*8=6,24
113% liczby 44 to 49,72 Bo 113\100* 44= 49,72
208% liczby 32,5 to 67,6 Bo 208\100*32,5=67,6

POZDRAWIAM :)
3 5 3
2010-01-21T16:53:11+01:00
A) 33/100× 900= 33×9= 297
złe liczby to: 100, 603, 500, 1121
b) 78/100× 8= 624/100= 6,24
złe to: 2,34; 13,98; 62,4; 8,98
c) 113/100× 44= 4972/100= 49,72
złe: 38,28; 140,12; 78,72; 4972
d) 208/100× 325/10= 67600/1000= 67,6
złe: 6,76; 35,1; 63,4; 686
3 3 3