Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:45:28+01:00
Tutaj masz stronke
Luknij na nia ;d
http://www.damianux13.za.pl/sciaganie.htm#0
2010-01-21T16:46:58+01:00
No np. Możesz wziąć butelkę po koli. Zerwać etykietkę i zeskanować i zamiast składu i tekstu na etykietce piszesz ściągę. Drukujesz i naklejasz na butelkę. Na sprawdzianie stoi ona na ławce i masz gotową ściągę.

Albo jak masz ściągę i przyłapie cie nauczyciel na ściąganiu to zjedz ściągę. To dziwne, ale np. mój pan od geografii powiedziała, że za takie coś nie postawi jedynki bo jest bardzo ciekawy jak wygląda uczeń zjadający ściągę ;p

Dobrym sposobem jest też przykleić sobie ściągę na nogę pod spodni i na sprawdzianie kładziesz nogę na kolano i podciągasz troszkę spodnie i gotowe.
2010-01-21T16:48:16+01:00
Najczęściej spotykaną formą ściągi jest długa wstęga papieru o szerokości ok. 2-5 cm zapisana małumi literami i złożona w harmonijkę lub zwinięta w rulonik. Skrajnym przykładem ściągi mogą być tzw. gotowce ("pasztety"), czyli bogate opracowania na różne, przewidywane przez zdającego tematy egzaminu, wykonane w formie zbliżonej do materiałów egzaminacyjnych i podkładane zamiast pracy egzaminacyjnej. Zdarzają się też bardziej nietypowe ściągi, na przykład napisane na ręce, na kartce (lub ławce) długopisem z tuszem widocznym tylko w świetle ultrafioletowym. Istnieją też ściągi do przewijania, których konstrukcja oparta jest na dwóch walcach.