Odpowiedzi

2010-01-21T16:51:26+01:00
Najlepiej zamieścić tam jakieś informacie i ciekawostki związane z przedmiotem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:53:23+01:00
Ostatnio pani zadała nam z wos-u plakat o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy na dodatkową ocenę.Jeszcze wcześniej zrobiłam album o Amnesty International(organizacja chroniąca prawa człowieka).Myślę,że ten temat by pasował do wos-u.Może,któryś z pomysłów przypadnie ci do gustu.Pozdrawiam
PS:Ja też liczę na 6 z wos-u:)
2010-01-21T17:22:44+01:00
Prezentacja multimedialna na wybrany temat ..