Spośród podanych odpowiedzi tylko jedna jest poprawna. Pozostałe liczby są wyraźnie za duże lub za małe. Skreśl złe odpowiedzi (napiszcie jakie są złe).

33% Liczby 900 to 100, 603, 297, 500, 1121,

78% Liczby 8 to 2,34, 13,98 , 62,4 6,24 8,98

113% liczby 44 to 38,28, 140,12 , 49,72 78,72 4972

208% liczby 32,5 to 6,76 35,1 63,4 67,6 686

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:46:28+01:00
0,33 × 900= 297
0,78×8=6,24
1,13×44=49,72
2,08×32.5=67,6

skreśl resztę odpowiedzi, te są poprawne.
4 3 4
2010-01-21T16:47:00+01:00
33% Liczby 900 to 297
78% Liczby 8 to 6,24
113% liczby 44 to 49,72
208% liczby 32,5 to 67,6
to są dobre wiec pozostałe złe
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:50:15+01:00
33% Liczby 900 to 297 reszta jest zła


78% Liczby 8 to 6,24 reszta jest zla

113% liczby 44 to 49,72 reszta jest zla

208% liczby 32,5 to 67,6 reszta tez zla
ja to robilam proporcja.
5 3 5