Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:14:16+01:00
La,la,la,si,la,la,si/la,la,la,si,la,la,si/la,sol,la,si,la,sol/la,la,la,si,la,la,si/
la,la,la,si,la,la,si/la,sol,la,si,la,sol/la,la,la,do,re,re,re/sol,sol,sol,re,do,do,do/
la,la,la,si,la,la,la,si/la,la,la,si,la,sol,la,si,sol/la,la,la,la,si/la,la,la,si,la,la,la,si,la,sol,la,si,sol,fa


/-kreska taktowa

Proszę
2010-01-21T18:25:29+01:00
La la la si la la si la la la si la la si la sol la si la sol la la la si la la si
la la la si la la si la sol la si la sol la la la do2 re re re sol sol sol si do do do la la la si la la la si
la la la si la sol la si sol la pauza la la la si la la la si la la la si la sol la si sol fa pauza