Odpowiedzi

2010-01-21T16:46:20+01:00
Dla mnie Chrystus jest jak brat, ponieważ jesteśmy dziećmi Boga. Właściwie to jak starzy brat któremu moge się zawsze wyżalić z moich problemów. On również mi pomaga i wspiera w życiu.

Krzyż przypomina mi o Jezusie gdzy wchodze do jakiegos pomieszczenia i jest tam krzyż odrazu się czuje pewniej. Wiem że Chrystus jest blisko mnie a ten Krzyż mi tylko o tym przypomina.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:25:49+01:00
Chrystus jest dla mnie zbawicielem,moim panem.Krzyż przypomina mi że Jezus dla mojego zbawienia zginął na krzyżu.Jest symbolem miłości Chrystusa do drugiego człowieka
2 4 2
2010-01-21T21:59:19+01:00
Chrystus jest dla mnie stwórcą nieba i ziemi.
Krzyż znak jezusa ma w moim zysiu duze znaczenie bu na krzyżu oddał za nas życie.