Odpowiedzi

2010-01-21T16:48:31+01:00
Łodygi:
Bulwy
kłącza
rozłogi
ciernie
czepne

korzeń:
spirzchowe
oddechowe
ssawki
powietrzne
czepne
podporowe

liście:
czepne
wabiące
pułapkowe
ciernie
spirzchowe
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:54:31+01:00
Modyfikacje korzeni:
- Korzenie spichrzowe (burak, marchew)
- Korzenie podporowe i oddechowe (cypryśnik)
- Ssawki (jemioła)
- Korzenie powietrzne (storczyk)
- Korzenie czepne (bluszcz)
Modyfikacje liści:
- Liście czepne (groszek)
- Liście wabiące (poinsecja)
- Liście pułapkowe (dzbanecznik)
- Ciernie (kaktus)
- Liście-magazyny wody (żywe kamienie)
- Liście spichrzowe (sałata, kapusta)
Modyfikacje łodyg:
- Bulwy (ziemniak)
- Kłącza (irys)
- Rozłogi (poziomka)
- Ciernie (śliwa tarnina)
- Łodygi czepne (winorośl)
;))
13 4 13