Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego rozwiązanie zadania.
a) Marek ma x lat.Adam jest od niego 2 razy starszy. Beata jest o 4 lata młodsza od Adama. Ile lat ma Beata?
b) Na parkingu zaparkowano m samochodów i n motoróe. Ile kół mają zaparkowane pojazdy?
c) Ile sekund stanowi p godzin i q minut ?

3

Odpowiedzi

2010-01-21T16:48:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:49:34+01:00
A) 2x - 4
b) 4m + 2n
c) 360p + 60q

Proszę bardzo ;) ;*
21 3 21
2010-01-21T16:51:18+01:00
A)
Marek- x
Adam- 2x
Beata- 2x-4
b)
4m+2n
c)
3600p+60q
10 4 10