Przetłumacz na język angielski
1.parking
2.biblioteka
3.budka telefoniczna
4.stacja benzynowa
5.poczta
6.kościół
7.komisariat policji
8.bank
9.światła drogowe
10.naprzeciwko
11.w pobliżu
12.obok
13.za
14.przed
15.po lewej stronie
16.po prawej stronie

za rozwiązanie dziękuje
a za rozwiązanie wszystkich 16 poprawnie 5 gwiazdek
(nie wolno używać translatorów czyli słowników elektronicznych)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:52:30+01:00
1.parking
2.library
3.telephone box
4.gas station
5post office
6church
7police station
8bank
9Traffic lights
10opposite
11close
12next
13behind
14before
15left
16right side
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:57:28+01:00
1.car park
2.library
3.telephone box
4.gas station
5.post office
6.church
7.police
8.bank
9.traffic lights
10.opposite
11.near
12.next
13.behind
14.in front of
15.left
16.right
2010-01-21T16:59:32+01:00
1 car park
2.library
3telephone box
4gas station
5post office
6 church
7 police station
8 bank
9 Light Traffic
10 opposite
11 close lub near
12 by, next
13 behind
14 befoe, in front of
15 on the left
16 on the right
1 5 1