1. oblicz długość boku kwadratu jeśli jego pole jest równe :
a) 4900 cm kwadratowych
b)0,0036 dm kwadratowych
c)0,0004 km kwadratowe
2. Oblicz długość krawędzi sześcianu jeśli jego objętość jest równa
0,125 m sześciennych
216 000 cm sześciennych
0,064 m sześciennych
PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ TO NIE ROZUMIEM TYCH ZADAŃ. TE ZADANIA MAM NA JUTRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:32:03+02:00
1. oblicz długość boku kwadratu jeśli jego pole jest równe :
P=a²

a) 4900 cm kwadratowych
√4900=70cm
b)0,0036 dm kwadratowych
√0,0036=0,06dm
c)0,0004 km kwadratowe
√0,0004=0,02km
2. Oblicz długość krawędzi sześcianu jeśli jego objętość jest równa
V=a³

0,125 m sześciennych
∛0,125=0,5m
216 000 cm sześciennych
∛216000=60cm
0,064 m sześciennych
∛0,064=0,4m
7 4 7
2009-09-30T19:32:21+02:00
1. dlugość boku to pierwiastek z pola czyli:
a) 70cm
b)0,06
c)0,02

2.a długośc boku sześcianu to pierwiastek z objętości trzeciego stopnia:
a)0,5cm
b)60cm
c)0,4cm
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T19:32:53+02:00
1.a) P=a²
√4900 = 70cm
b) 0,0036 = 0,06dm
c)0,0004 = 0,02km

2. V=a³
a) ∛0,125 = 5m
b) ∛216000 = 6cm
c) 0,064 = 4m