Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:52:46+01:00
W Polsce i w wielu innych krajach jest wielu rasistów czyli ludzi nie akceptujących osób o innym 'kolorze' skóry. Większość takich ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego co robi, ale wszyscy rasiści powinni sie wstydzić. . .Tolerowanie innych a w tej sytuacji obcokrajowców powinno być czymś naturalnym a ludzie, uważają to zo coś nie możliwego.Wiele słyszymy o prześladowaniach ludzi o innym kolorze skóry, te prześladowanie mają miejsce również w Polsce - powinniśmy się tego wstydzić. Pamiętajmy osoby o innym kolorze skóry to też ludzie tylko że pochodzą z innego kraju !!!
3 2 3
2010-01-21T16:55:35+01:00
Tacy Ludzie powinni wstydzić się za swoje zachowanie..rasizm jest okropny.Niektórzy ludzie myślą , że jesli ktos jest czarny , wyznaje inną wiarę czy nalezy do innej kultury to jest gorszy czy mniej wartościowy .Każdy człowiek ma swoją godność , niezależnie od tego jakiego jest koloru skóry czy wyznania...wszyscy ludzie sa sobie równi.
3 3 3