Odpowiedzi

2010-01-21T16:58:23+01:00
Musisz sobie rozpisac krzyzowke Aa x aa i AA x aa
- wyjdzie 50% + 0% = 50% 5
0% : 2 = 25 %

A - oczy brazowe [cecha dominujaca]
a - oczy niebieskie [cecha recesywna]

Odp: Tak, istnieje 25% prawdopodobienstwa ze dziecko bedzie mialo brazowe oczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:03:31+01:00
Rodzice o oczach niebieskich mogą mieć dziecko brązowookie, ponieważ :

P: aa * aa

G: aa aa

F1: