Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:55:23+01:00
Ruch kamery jest jednym z ważniejszych elementów (oprócz niego n.in dobry dźwięk i obraz). Dobra scena to taka, która jest dobrze ujęta w kadr i dobrze się ogląda. Film powinien być dopracowany do ostatniej klatki a kamerzysta powinien próbować różnych trików, aby urozmaicić nam akcję. Uważam, że monotonne sceny ciągle kręcone z jednego miejsca są nudne i ciężko się je ogląda. Natomiast takie w których jest dużo ruchu i kamera dobrze ujmuje wydarzenia z różnych miejsc i dynamicznie jest zmieniany kadr - urozmaica nam wrażenia.
34 3 34
2010-01-21T16:58:14+01:00
Dźwięk pełni funkcję "dopełnienia" sceny. Wyraża atmosferę panującą w filmie. W komedii dźwięk jest skoczny i wesoły, ale np. w horrorze straszny i budzi grozę. Gdyby w filmie nie było dźwięku, byłby on "niedokończony". ;)
55 4 55