Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:57:10+01:00
Wiara w Boga jest czymś bardzo ważnym dla człowieka ,ponieważ to on dodaje nam siły i podnosi na duchu w trudnych sytuacjach. To on umarł dla nas na krzyżu z miłości do nas mimo naszych grzechów.Wierząc w niego całym sercem powinniśmy oddać mu serce za to co dla nas zrobił.
1 4 1
2010-01-21T16:57:24+01:00
Wiara w boga jest wazna dla czlowieka bo po smierci pojdziemy sie spodkac z panem bogiem a gdy jeszcze zyjemy przygotowujemy sie na spotkanie z nim
1 5 1
2010-01-21T18:15:14+01:00
Poniewaz wtedyyyy zblizamy sie do krolestwa bozegoooo. dzieki niej mamy w sobie nadzieje do dalszego dazenia do doskonalosciii. pozdrawiaaaaaam :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD ;))))))))))))))))))
1 2 1