Odpowiedzi

2010-01-21T17:00:30+01:00
1. Wymień urządzenia domowe, które potrzebują do pracy energi elektrycznej
a)tv
b)komputer
c)radio
d)lodówka
e)mikrofala
f)lokówka,prostownica.
2. Napisz jakie czynności może podjąć każdy z nas by zużycie energii w naszych domach było bardziej racjonalne.
możemy naprzykład przeczytać ksiażke zamiast siedzieć przed komputerem!
no nie wiem czy o to ci chodziłó ale chyba tak;))
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:01:24+01:00
1.lodówka
2.komputer
3.mikrofalówka
4.telewizor
5.lampki
6.akwaria
7.kuchenki
8.DVD i sprzęty AGD

Gasić światło gdy nie jest one potrzebne, wymienic żarówki na energooszczędne
pozdro :)
2 5 2
2010-01-21T17:01:25+01:00
A) radio
b)lodówka
c)telewizor
d)zmywarka
e)komputer
f) żelazko

Zad. po pierwsze to powinniśmy oszczędzać światło. zawsze, gdy nie jest nam potrzeba poprostu gasić je. telewizor powinien być włączony tylko wtedy, gdy oglądamy w nim programy.
1 5 1