Odpowiedzi

2009-09-30T19:40:59+02:00
Powstaje trójkąt prostokątny, równoramienny.
Przyprostokątne mają po 4 cm.

a=4cm

4²+4²=x² P=4*4=16(cm²)
16+16=x²
32=x²
√32=x
√16*2=x
4√2=x to jest przeciwprostokątna

(180°-90°):2=45°
Kąt między przyprostokątnymi ma 90°, a dwa pozostałe kąty są takie same i mają po 45°
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:59:18+02:00
Z twierdzenia Pitagorasa
4²+8²=|CF|²
16+64=|CF|²
80=|CF|²/√
|CF|=4√5

4²+4²=|EF|²
16+16=|EF|²
32=4√2

h²+(2√2)²=(4√5)²
h²+8=80
h²=72/√
h=6√2

½*4√2*6√2
½*48=24
Pole trójkąta wynosi 24j,a kąty trójkąta mają miarę 60stopni
22 3 22