Odpowiedzi

2010-01-21T16:59:54+01:00
Zapisywania dokumentów dla danej osoby
np. folder kasi
i w nim są rysunki i obrazki
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:00:47+01:00
Są tworzone do tego żeby uporządkować wszystkie pliki zawarte w systemie również żeby szybciej znaleźć szukany plik.
2010-01-21T17:01:50+01:00
Tworzone są ponieważ umożliwiają dostęp do urządzeń systemowych takich jak dyski pliki.
1 1 1