Odpowiedzi

2010-01-21T17:01:09+01:00
To że podczas dawania śiadectwa o naszej wierze
ludzie sie znas wyśmiewają
pojawiają sie pogróżki
mamy nie czyste sumienie
boimy się mówić o tym co myślimy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:03:51+01:00
Ludzie wstydzą się głosić swoją wiarę gdyż uważają, że inni ich wyśmieją. chodzą do kościoła lecz nie rozmawiają o kazaniu i Ewangelii ani z rodziną ani z prz7yjaciółmi. Wielu ludzi zostaje bez wybranej wiary gdyż rodzice uważają, że jak dziecko urośnie samo sobie wybierze, ale często rodzice robią wielki błąd dając dziecku wolną rękę.Ludzie boją się mieć własne zdanie gdyż pojawiają się groźby pod ich adresem.



Trochę krótko ale mam nadzieję,ze pomogłam:)