Odpowiedzi

  • mm15
  • Rozwiązujący
2009-09-30T19:31:22+02:00
Zapraszam serdecznie na premierę spektaklu pt. "Katarynka", o godzinie... w szkole...
Serdecznie wszystkich zapraszam!
PS. Sztukę wystawia uczniowie klasy...
1 1 1
2009-09-30T19:32:17+02:00
Uczniowie klasy ....... mają zaszczyt zaprosić na spektakl pt. "Katarynka", który odbędzie się 12.10.2009r o godz. 18.00 w Hali szkolnej w PSP 6.

Uczniowie klasy ......



Oczywiście dane są przypadkowe :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:34:32+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam (np.klasę II c) na premierę spektaklu pt."Katarynka",
która odbędzie się na sali w szkole Podstawowej w Gdyni nr.23 dnia 01.10.09r.
o godzinie 16.00.
klasa II a
2 5 2