Odpowiedzi

2010-01-21T17:06:36+01:00
X+y=1 /*-2 -2x-2y=-2
2x+y=3
-y=1 y=-1

(-3 ⅓)⁻⁴ = 1/(-10/3)⁴=81/10 000=0,0081
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:06:46+01:00
Zad.1
x+y=1
2x+y=3

x=1-y
2(1-y)+y=3

x=1-y
2-2y+y=3

x=1-y
-y=1 /:-1

x=1-y
y=-1

x=1+1
y=-1

x=2
y=-1
1 3 1
2010-01-21T17:16:22+01:00
1.x+y=1
2x+y=3

x=1-y
2(1-y)+y=3

x=1-y
2-2y+y=3

x=1-y
-y=3-2

x=1-y
y=-1

x=1-(-1)
y=-1

x=2
y=-1

2.(-3⅓)⁻⁴=(-³/₁₀)⁴=-⁸¹/₁₀₀₀₀
1 5 1