Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:06:33+01:00
Poszła za nim ponieważ kochała swojego syna, żadna kochająca matka nie zostawiła by swojego dziecka w potrzebie. Ona wolała być z nim, pomagać mu znosić jego cierpienie, poniewaz był jej jedynym Synem którego kochała nad życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:06:35+01:00
Maryja poszła pod krzyż Jezusa,bo była jego matką.
Pragnęła się z nim pożegnać.
Chciała przy nim czuwać w jego ostatnich chwilach.
Chciała dać mu wsparcie i okazać jak bardzo go kocha.