Uzupełnij:
Najważniejsze prawo w świecie magii to ....................
Gdybym była czarodziejem przeobraziłabym .............(w co?)...............
Użyłabym do tego zaklęcia...................
Gdybym miała moc obdarowywania ludzi,dałabym im.....................
Niezwykłe czarodziejskie zaklęcie(ułożone przeze mnie) to.........................
proooszę rozwiążcie to dobrze

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:10:42+01:00
1) uczciwość
2) żabę w księcia z bajki ;D
3) teraz
4) zdrowie
5) ludzie podli są lub mili chcę by szczerze dziś mówili

Proszę myślę że to dobre jest ;) ;*
4 3 4
2010-01-21T17:13:02+01:00
Czarować tak aby innym też było dobrze
się w ksiezniczkę
mnóstwo słodyczy,szminek i kosmetyków
miłość której dzisiejszy człowiek tak potrzebyje
mucha,komar,żuczki 3 trochę serca ja i ty
zapach miodu ,kwiatów róż teraz oczy ksiąze zmróz
3 4 3
2010-01-21T17:13:24+01:00
To... czarowac tylko w dobrych sprawach
przeobraziłabym się w ptaka
zaklecie... czry mary chaka czaka chce sie teraz zmienic w ptaka...
dała bym im miłość,aby nie było wojen.
chokus pokus czary mary by odeszły senne mary aby mi sie ładnie śniło i by w szkole dobrze było...
4 5 4