Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:10:15+01:00
9y-7=11+7y
9y-7y=11+7
2y=18/2
y=9

czyli 9...;)
2010-01-21T17:12:15+01:00
Rownanie z I liczba: y=7
9y-7=11+7y
9*7-7=11+7*7
63-7=11+49
56 nie rowna sie 60

Rownanie z IIliczba: y=8
9y-7=11+7y
9*8-7=11+7*8
72-7=11+56
65 nie rowna sie 67

Rownanie z III liczba: y=9
9y-7=11+7y
9*9-7=11+7*9
81-7=11+63
74=74

(wszedzie nad znakiem "=" trzeba postawic pytajnik);))

Rowanie spelnia luczba 9 ;))
2010-01-21T17:14:05+01:00
7,8,9

9y-7=11+7y

y=7
9*7-7=11+7*7
63-7=11+49
56 ≠ 60

y=8
9*8-7=11+7*8
72-7=11+56
65≠67

y=9

9*9-7=11+7*9
81-7=11+63
74=74

ODP:9 spełnia równanie