Odpowiedzi

2010-01-21T17:12:31+01:00
Najlepiej przez megafon, lub dzwonek alarmowy tj 3 sygnały lub sygnał ciągły
pozdro :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:15:16+01:00
Uwazam ze trzeba wejsc na jakies miejsce gdzie bedzie sie widocznym lub wziac mikrofon z jakiegos biura albo megafon ze sklepu i glosno wszystkich ostrzec jezeli nie widac takich rzeczy i nie mozna wejsc w widoczne miejsce to trzeba krzyczec