1.Uzupełnij luki w tekście
H.Sienkiewicz,pseudonim ........,żył w latach ........Urodził się w..........a zmarł ........ Odbył wiele podróży w swym życiu ,m.in do: .....................................................................................................................................................W latach 1891-1892 był w .......Z tego okresu pochodzą ,,Listy z ........" Na zakończenie czterdziestoletniej kariery pisarskiej napisał powieść ................,adresowaną do młodzieży .W roku ......otrzymał literacką Nagrodę Nobla za powieść .........


pliska pomóżcie!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:23:53+01:00
Pseudonim Litwos
1846-1916
ur. 5 maja 1846 -zm. 15 listopada 1916
Francji.Londynu. Afryki
Afryce Listy z Afryki
W pustyni w puszczy
1905
Quo vadis

Jak po kolei wpiszesz będzie dobrze;D
Pozdroo<3
3 5 3
2010-01-21T17:30:59+01:00
Henryk Sienkiewicz,pseudonim Litwos,żył w latach 1846-1916.Urodził się 5 1846 maja a zmarł 15 listopada 1916.Odbył wiele podróży w swym życiu ,m.in do: Francji,Londynu, Afryki. W latach 1891-1892 był w Afryce.Z tego okresu pochodzą ,,Listy z Afryki." Na zakończenie czterdziestoletniej kariery pisarskiej napisał powieść "W pustyni w puszczy",adresowaną do młodzieży .W roku 1905 otrzymał literacką Nagrodę Nobla za powieść "Quo vadis".
34 5 34