Przekształć zdania złożone na zdania pojedyncze zastępując zdanie podrzędne przydawką dpoełnieniem lub okolicznikiem

Umówiłem się z nią tam,gdzie spatkaliśmy się po raz pierwszy.
Potrafisz napisać taką pracę, że wszystkim zapiera dech w piersiach.
Wszyscy podziwiają cię za to, że wygrałeś ten konkurs.
Czy moglibyście nie wspominać o tym, że trzynastka przynosi pecha?
Kiedy przyjeżdza babcia, w naszym domu panuje odświętna atmosfera.
Czy możesz to zrobić tak, aby cię nikt nie słyszał?

2

Odpowiedzi

2009-09-30T19:43:06+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:44:36+02:00
1.Umówiłem się z nią tam w parku.
2. Potrafisz napisać wspaniałą pracę.
3. Wszyscy podziwiają cię za wygraną.
4. Czy moglibyście nie wspominać o pechowej trzynastce?
5. Babcia wprowadza w naszym domu odświętną atmosferę.
6. Czy możesz to zrobić pocichu?
2 3 2