Odpowiedzi

2010-01-21T17:14:03+01:00
NP:"kot w pustym mieszkaniu" wiesława szymbrowska
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:14:37+01:00
Leszek Wierzchowski


Do fachowca
Idąc na dziewuchy,
Nie odwalaj fuchy!

Wypróbowani narzeczeni
Ślub przyrzekli sobie wnet.
Noc poślubną mieli ...przed.

On i ona
Ona ma go w swym serduszku,
A on chciałby tylko... w łóżku.

O pragnącej zamążpójścia
Do jednego dążąc celu,
Zaliczyła mężczyzn wielu.

Na muzyka
Chuć w nim zagrała, więc pannę zwiódł.-
Dziś alimenty płaci jak z nut...

Zwariowana erotyka
On za nią biega,
Za nim - kolega...

2 4 2
2010-01-21T17:21:11+01:00
Jan Izydor Sztaudynger:

"Zakochany jest jak człowiek w lesie - zapatrzony w jedno drzewo."
"Jestem taki, jak mnie Pan Bóg stworzył.
No - trochem świństwa od siebie dołożył."
"Kto śpi, nie grzeszy, więc miła osobo,
nie będzie grzechu, gdy prześpię się z tobą."
"Twoim imieniem się pieszczę, gdyby tak tobą jeszcze?"
"Czasami od siebie sami odwracamy się plecami."
"Mówię. Krzyczę. Piszę. Czy warto było mącić ciszę?"

O to chodziło?
2 3 2