Odpowiedzi

  • ags
  • Rozwiązujący
2009-04-06T19:05:44+02:00
O=160dm
O= 2a + 2b
a=b-10dm
O= 2(b-10)+2b=2b-20+2b=4b-20
180=4b
b=180/4=45
a=45-10=35
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-06T19:08:25+02:00
160dm-20dm=140dm
140:2=70dm
70dm:2=35dm

35+10=45dm
odp.prostokąt ma wymiary 35dm na 45dm.
11 4 11
2009-04-06T19:08:33+02:00
X - długość jednego boku - 35
x + 10 - drugiego - 45


2x + 2(x+10) = 160
2x + 2x+20 = 160
4x = 140|:4
x = 35
2 4 2