Rozwiąż logogryf i wyjasnij haslo(pozniej podam haslo!!!)
1. opadanie cząsteczek substancji stalej w cieczy na dno naczynia pod wplywem siły ciężkości.(12 kratek)
2. inaczej przezroczysta ciecz(8 kratek)
3.rozdzielanie skladnikow mieszaniny cieklej jednorodnej polegające na wykorzystaniu różnicy temperatur wrzenia tych składników(10 kratek)
4.oddzielanie substancji stałej od cieczy za pomocą sączka umieszczonego na lejku(8 kratek)
5.wydzielanie się z roztworu substancji w postaci kryształków wskutek np odparowiania wody.(13 kratek)
6. mieszanina ktorej skladniki są widoczne golym okiem (13 kratek)
7.oddzielenie substancji stałej od cieczy przez zlewanie cieczy znad osadu(10
kratek)

3

Odpowiedzi

  • inn8
  • Początkujący
2009-09-30T19:46:08+02:00
1) sedymentacja
2) klarowna
3) destylacja
4) sączenie
5) krystalizacja
6) niejednorodne
7) dekantacja
42 3 42
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T21:09:16+02:00
1.sedymentacja
2.klarowna
3.destylacja
4.sączenie
5.krystalizacja
6.niejednorodna
7.dekantacja
HASŁO:Materia-to wszystko co nas otacza
86 4 86
  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T21:46:57+02:00
1. SEDYMENTACJA
2. KLAROWNA
3.DESTYLACJA
4.SĄCZENIE
5.KRYSTALIZACJA
6. NIEJEDNORODNA
7.DEKANTACJA
25 3 25