Odpowiedzi

2010-01-21T17:18:40+01:00
2,5*2,5*x = 26 cm3
6,25x = 26 cm3 //6,25
x = 4,16
Teraz obliczamy pole.
(2,5*2,5) * 2 = 12,5 cm2
(2,5*4,16)*4 = 41,6 cm2
12,5 + 41,6 = 54,1 cm2
2010-01-21T17:23:20+01:00
Te dwie sciany sa podstawami prostopadloscianu wiec

V=a^2 *h
h=V\a^2=26\6,25=4,16

P=2*a^2+4a*h=12,5+41,6=54,1 cm^2
mam nadzieje ze pomoglem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:27:39+01:00
V=a*b*c
26=2,5*2,5*c
26=6,25*c
c=26/6,25
c=4,16

Pp=2*2,5*2,5=12,5 cm²
Pb=4*2,5*4,16=41,6 cm²
Pc=12,5+41,6=54,1 cm²