Odpowiedzi

  • emru
  • Początkujący
2010-01-21T17:24:14+01:00
A)(2√2)²+(3√2)²=(3√3)²
8+18=27
26<27
nie jest
b)(√6)²+(√14)²=2√5
6+14=20
20=20
jest
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:28:57+01:00
(2√2)²+(3√2)²=(3√3)² musisz dwa krótsze boki dodać i ma
8+18=27 wyjść ten najdłuższy
L=P(dwie strony równania)
to jest trójkąt prostokątny


√6²+√14²=(2√5)²
6+14=20
20=20
L=P
to też jest trójkąt prstokątny