Przetłumcz zdania .
1.They've got everything from soup to nuts in this supermarket.
2.Take it easy on him.He didn't mean to do it.
3.I don't like when I have to face the music for somebody else.
4.Ever since he started that business he's been sitting on a gold mine.
5.Jack is a hip-shooter and that's why he doesn't have any friends.
Proszę o prawidłowe odpowiedzi
Dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:28:06+01:00
1.Oni dostali wszystko od zupy do orzechów w tym supermarkecie.

2.To jest proste w nim.On nie może tego zrobić.
3. Nie lubię, gdy muszę ponosić odpowiedzialność za kogoś innego.

4.Nigdy ponieważ rozpoczął działalność ,to on siedział w kopalni złota.
5.Jacek jest nieznośny i dlatego nie ma żadnych przyjaciół.


powinno być dobrze:*
2010-01-21T17:41:34+01:00
Jak cos jest w [] to niestety nie umiem tego przetlumaczyc ;)
1.Oni maja wszystko do zupy [nuts] z tego supermarketu
2.[take] to proste dla niego. On nie zamierzal tego robic.
3.Ja nie lubię kiedy muszę stawać wobec muzyki dla kogoś jeszcze.
4 . Odkad on przejal ten interes on "siedzi na kopalni zlota"
5. Jack jest [ hip-shooter] i to dlatego nie ma zadnych przyjaciol

Sorki, ze nie wszystko idealnie rozwiazalem :)
1 1 1