Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:24:49+01:00
Panie Boże, spraw by ludzie na świecie przestali być wrogo nastawieni wględem siebie, zaprzestali wojen i wzajemnych pretensji. Daj im siłę by lepiej wypełniali dane nam przez Ciebie przykazanie miłości w codziennym życiu. Amen.
1 5 1
2010-01-21T17:25:42+01:00
Panie Boże .!

Proszę Cię , żeby na całym świecie
zapanował pokój.
Ludzie na Ziemi mieli jedzenie . skończyły sie wojny
i wszyscy zyli w zgodzie .

Amen
1 5 1
2010-01-21T18:04:14+01:00
Boże,od którego pochodzą święte pragnienia,prawe zamiary i cnotliwe czyny,użycz swoim sługom pokoju,jakie świat dać nie może;niech serca nasze będą poddane Twojej woli,a czasy,w których żyjemy,niech za łaską Twoją będą spokojne i wolne od grozy nieprzyjaciół .Przez Chrystusa Pana naszego.Amen
1 5 1