Odpowiedzi

2009-09-30T19:54:52+02:00
Al-glin
Ag-srebro
Br-brom
Cu-miedź
Si-krzem
S-siarka
N-azot
Ar-Argon
Cyna-Sn
Fosfor-P
selen-Se
potas-K
nikiel-Ni
neon-Ne
bar-Ba
wodór-H
194 4 194
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:58:36+02:00
Hej to będzie tak :
Al- glin
Ag- srebro
Br- brom
Cu- miedź
Si- krzem
S- siarka
N- azot
Ar- argon

B)
Cyna- Sn
Fosfor- P
Selen- Se
Potas- K
Nikiel- Ni
Neon- Ne
Bar- Ba
Wodór- H
To wszystko mam nadzieję że pomogłam :)
442 4 442
dzięki wielkie ;D
pomogłaś i to mega<3
Danke
dziena stara
Dziekuje
2009-09-30T19:59:51+02:00
Al - glin
Ag- srebro
Br-brom
Cu - miedź
Si - krzem
S - siarka
N - azot
Ar - argon
cyna- Sn
fosfor - P
potas - K
nikiel - Ni
neon -Ne
bar- Ba
wodór - H
84 3 84