Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:30:17+01:00
Możesz zrobić jakiegoś prostego robota. Tułowiem byłaby butelka, ręce stworzyłabyś z jakiś plastikowych rurek, oczy z guzików czy opakowań po kremie, czułki ze słomek... Możliwości wiele ;)
3 5 3
2010-01-21T18:09:48+01:00
Najlepiej zrób sanki z metalu i sznurka prawktyczne i łatwe albo kolesia tłów np rolka po papierze toaletowym głowa z plasteliny albo kasztana czy coś nogi z zapałek albo patyków albo plasteliny stopy plastelina ;)
Trzeba troszeczkę tylko pomyśleć i db chęci i wystarczy ;)
3 2 3