Odpowiedzi

2010-01-21T17:37:02+01:00
Obmyślam wdzięczności! nienawidzę grę (sztuka) komputera gr. To jest nudne! Tak (więc) robi JA robi wy wyobraźnia idą do *shoping* centrum (skupiać), teraz?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:39:51+01:00
1.Tak myśle, dzięki!
2.Nie cierpię grać w gry komputerowe.
3.To jest nudne!
4.Więc pójdziesz po ozdoby do centrum sklepu? (to 4 chyba jest dobrze ale nie jestem pewna)
2010-01-21T17:54:44+01:00
Też tak myślę, dzięki!
Nie cierpię grać w gry komputerowe.
To nudne!
Masz ochotę pójść do sklepu, teraz?