Odpowiedzi

2010-01-21T17:31:40+01:00
Serdecznie podziękowania dla Pani .... imie i nazwisko... Za 3-letnią pełną poświęceń i wyrozumiałości pracę wychowawczą.
Klasa III
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:35:34+01:00
W imieniu całej klasy chciałbym powiękiowac pani za wytrwałość i cierpliwość jaką nam pani w ciągu tych 3 lat okazała.Wiele razy byliśmy nieznośni i nie do wytrzymania , a mimo tego pani zawsze była dla nas miła.Szkoda , że musimy już skończyć naszą współpracę..mamy nadzieje ze nasi zastepcy będą równie dobrzy..jak my.Życzymy wszystkiego najlepszego...klasa 2b/
nie wiem czy pomogłam ale może cos z tego wyskrobiesz ;D