Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:33:25+01:00
Mój ulubiony sakrament to sakrament pokuty i pojednania.Sakrament ten umozliwa mi pojednanie z Bogiem. Sprawia iż moja dusza jest czysta i gotowa niesc pomoc innym ludziom ;)



Licze na naj ;****** :)
1 5 1
2010-01-21T17:36:04+01:00
Mój ulubiony sakrament to Bierzmowanie.Ponieważ mogę po przyjęciu sakramentu Bierzmowania być np:ojcem chrzestnym,świadkiem na ślubie itp
1 5 1