Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • esta
  • Początkujący
2010-01-21T17:36:23+01:00
Elementy drewniane powinny być odpowiednio wyfrezowane, następnie sklejone specjalnym klejem do drewna, oraz prawidłowo złączone jeden element do drugiego odpowiednimi zaciskami.
15 4 15
2010-01-21T18:07:40+01:00
No to najlepiej tak mi sie wydaje wziąść kupić takie hehe nie no a tak na serio to drewno hcyba gładkie musi być bierzesz klej ciepły(silikon) i do takiego czegoś wkładasz ten silikon i kleisz :) koniec
6 1 6