Podaj po 2-3 przykłady roślin:
a) będących źródłem pożywienia człowieka
b) będących surowcem do wyrobu odzieży
c) będących surowcem do wyrobu leków
d) hodowanych w parkach lub ogrodach
e) hodowanych w doniczkach

Proszę jak najszybciej!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:39:27+01:00
A/ sałata, marchew, malina.
b/ bawełna, len, konopie, juta, kapok.
c/ mięta, dziurawiec, płucnica islandzka.
d/ tuje, cyprysiki
e/ pelargonia, róża chińska, oleander.
69 4 69
2010-01-21T17:40:06+01:00
A) gruszki , sliwki , ziemniaki
b) len ,bawełna ,
c) pokrzywy , mniszek lekarski
d) róża , klon ,tulipan
e) grubosz zielistka

miałam to juz :)
50 4 50
2010-01-21T17:41:38+01:00
A)Żodkiewka,szczypior,kalafior
b)bawełna, len,
c)miłek wiosenny,rumianek,mak lekarski
d)bratek,tulipan,róze
e)bratki narcyz,fiołki
108 3 108