2.Podane tytuły utworów wpisz w odpowiednie kolumny tabeli
,,janko muzykant,, ,,w pustyni i w puszczy,, ,,Krzyżacy,, ,,Quo vadis?,, ,,Trylogia,, <ogniem i mieczem> ,,Potop,, ,,Latarnik,, z pamietnika poznańskiego nauczyciela

Utwory historyczny :




Utwory współczesne :


2. ,,Quo vadis?,, jest adaptacją filmową powieści Henryka Sienkiewicza, tzn..................................



pomuszcie!! plisss

2

Odpowiedzi

2010-01-21T17:38:03+01:00

Zalogowany jako: PaT98

* Start
* Zadaj
o Twoje zadania
o Dodaj zadanie
o Archiwum
+ Wszystkie
+ Biologia
+ Chemia
+ Fizyka
+ Geografia
+ Historia
+ Informatyka
+ Inne języki obce
+ Język angielski
+ Język niemiecki
+ Matematyka
+ Muzyka
+ PO
+ Polski
+ Przedsiębiorczość
+ Religia
+ Sztuka
+ WOS
* Rozwiąż
o Twoje rozwiązania
o Rozwiąż zadanie
* Wiadomości
o Skrzynka odbiorcza
o Wiadomości wysłane
o Wiadomości zapisane
o Kosz
* Profil
o Zobacz
o Preferencje
o Zmień dane
o Zmień avatar
o Zmień email
o Zmień hasło
o Moje komentarze
o Wystawione komentarze
o Wydarzenia
o Rangi
* Grupy
o Wszystkie
o Zaproszenia
o Stwórz
* Znajomi
o Twoi znajomi
o Zaproszenia
o Szukaj
o Aktywności
* Rankingi
o Ranking całościowy
o Dzienny indywidualny
o Tygodniowy indywidualny
o Miesięczny indywidualny
o Zakończone indywidualne

Witaj: PaT98
Zobacz profil »
Edytuj profil »
Twoje punkty:
75
Zobacz jak zdobyć punkty.
Miejsca w rankingach

* Niestety nie zajmujesz znaczących miejsc w żadnym z rankingów

Dajemy za Darmo 100 punktów!
Wystarczy, że dodasz jedno wypracowanie do naszej bazy. Kliknij.
Twoje wiadomości

* Skrzynka odbiorcza - 12 nieprzeczytanych wiadomości
* Wiadomości wysłane
* Wiadomości zapisane
* Kosz

Aktywni znajomi
Brak aktywnych znajomych
Grupy do których należysz
Jeszcze nie należysz do żadnej grupy
Zarezerwowaliśmy to zadanie do rozwiązania dla Ciebie (odjęliśmy Ci 2 punkty, które zostaną zwrócone gdy opublikujesz rozwiązanie). Za opublikowanie rozwiązania otrzymasz 4 punktów. Jeśli Twoje rozwiązanie zostanie wybrane jako najlepsze dodatkowo otrzymasz 7 punktów.
Rozwiąż zadanie

* Prz.: Polski
* Rozwiązanie warte: 5 pkt ( 4.5 pkt )
* Z: Dzisiaj, 17:35
* Zgłoś spam

2.Podane tytuły utworów wpisz w odpowiednie kolumny tabeli
,,janko muzykant,, ,,w pustyni i w puszczy,, ,,Krzyżacy,, ,,Quo vadis?,, ,,Trylogia,, <ogniem i mieczem> ,,Potop,, ,,Latarnik,, z pamietnika poznańskiego nauczyciela

Utwory historyczny :




Utwory współczesne :


2. ,,Quo vadis?,, jest adaptacją filmową powieści Henryka Sienkiewicza, tzn..................................



pomuszcie!! plisss

lolka989 Początkujący

Napisz prywatną wiadomość
Rozwiąż zadanie
Uprzejmie informujemy że niedopuszczalne jest kopiowanie treści z innych stron WWW. Za nieprzestrzeganie tego punktu regulaminu będa dawane ostrzeżenia, a notoryczne łamanie regulaminu będzie grozić usunięciem konta.
Udzielonych odpowiedzi

* Nie udzielono odpowiedzi na to zadanie


To zadanie rozwiązują

* Silwer

Twoja odpowiedź
Wstawiaj symbole:

* Matematyczne
* Cyrylicę
* Grekę
* Inne

Załączniki

* Użytkowników: 162 507
* Zadań do zrobienia: 2 307
* Zadań zrobionych: 264 753

* Osób on-line: 1 776 w tym zalogowanych 986
* Rozwiązań: 466 600
* Wypracowań: 6 504

* BLOG
* Pomoc
* Regulamin
* Kontakt
* Jak zdobyć punkty?
* Sugestie punktowe

Copyright © 2009 itdevelopers.pl
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:39:15+01:00
Utwory historyczne: "Krzyżacy", "Quo Vadis", "Ogniem i mieczem", "Potop"

Utwory współczesne: "W pustyni i w puszczy", "Latarnik", "Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela", "Janko muzykant"

Pewna nie jestem, Pozdrawiam
9 4 9