Hej, mam taki problem, ponieważ muszę na polaka zrobić pewne zadanie....
Jesteś archeologiem, który odkrył wykopaliska dotyczące Epoki Kamienia. Swoje ekspozycje wystawisz w muzeum. Napisz zaproszenie na swoją wystawę.

no wiec... prosze 'tylko' o treść zaproszenia. ']

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:41:52+01:00
Serdecznie zapraszam na wystawę "Wykopaliska Epoki Kamienia", wszystkich których interesuje historia i przeszłość. Uroczyste otwarcie gabloty z ekspozycjami odbędzie się dnia 15 marca 2010 roku o godzinie 16:00 w Muzeum Historii w Warszawie. Tego dnia - wstęp bezpłatny!
Z poważaniem Jan Kowalski


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1
2010-01-21T17:42:46+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na wystawę najnowszych odkryć archeologicznych.Odbędzie się ona dnia 20 lutego w Pałacu Królewskim w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 9.00. Serdecznie zapraszam!


Archeolog(tu wstaw imię i nazwisko)
1 5 1