Odpowiedzi

2010-01-21T17:47:04+01:00
Tak, ponieważ rośliny pochłaniają dwutlenek węgla i produkują tlen, przez co sen "staje się" zdrowszy
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:47:25+01:00
Jest niezdrowo poniewarz rośliny w dzień wytwarzają tlen a w nocy pobierają go z powietrza danego pomieszczenia


to będzie tak bo w tamtym roku też to miałem :P
4 5 4
2010-01-21T20:55:43+01:00
Nie,
ponieważ rośliny wydzielają tlen a jak będzie go zbyt dużo to źle się śpi !!!
4 1 4