Odpowiedzi

2010-01-21T17:47:17+01:00
W starozytnosci rzymianie budowali drogi. Znaczylo to ze wszystkie drogi prowadzily do Rzymu.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:48:04+01:00
' Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu"
=> w Rzymie zaczęły powstawać pierwsze drogi. A następne, które były budowane właśnie z nim się łączyły :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:48:21+01:00
Rzym w czasach swojej świetności posiadał znaczne tereny i dużą liczbę mieszkańców jak na tamten czas - 1 milion. Co oczywiste taka liczba ludzi potrzebowała potężnych dostaw pożywienia, które oczywiście sprowadzano wozami z rzymskich prowincji.
Zostało to umożliwione właśnie dzięki sieci dróg łączących Rzym ze większością miast morza śródziemnego.