Odpowiedzi

2010-01-21T17:48:52+01:00
- osoba która pomaga
- pracuje na rzecz innych
- pracuje za darmo
- osoba która chce zrobić coś z chęci
- osoba która chce być komuś potrzebna
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:49:52+01:00
Wolontariusz, kojarzy mi się z osobą:
-Dobrą
-Bezinteresowną
-Wielkoduszną
-Wspaniałomyślną
-Empatyczną
-Z chęcią niosącą pomoc innym
-Z działaczem społecznym
-Zdolna do poświęceń, na rzecz innych
-Odpowiedzialną
-Nie bojącą się wyzwań
-Skorą do wyrzeczeń.
2010-01-21T17:49:53+01:00
* osoba, która poświęca swój czas, żeby pomóc innym
* ochotnik
* ktoś chętny do zrobienia czegoś pożytecznego
* ktoś kto ma chęć zdobycia nowych umiejętności oraz doświadczeń zawodowych i życiowych
*pomocnik
*ktoś kto chce być potrzebnym
*społecznik
*altruista
* ktoś kto się nudzi i chce pomóc
* ktoś kto chcę pomóc biednym
1 1 1