Odpowiedzi

2010-01-21T17:52:38+01:00
Dlatego bo nie z czasownikami piszemy oddźielnie:)
a z przymiotnikami i rzeczownikami razem:)
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T17:53:20+01:00
Nie będzie - pisze się oddzielnie ponieważ to jest czasownik a czasowniki z nie zawsze pisze się oddzielnie
Niecierpliwa niecierpliwie się pisze razem bo to przymiotnik a przymiotniki z nie zawsze pisze się razem i niezbyt się pisze też razem z nie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:56:53+01:00
Nie będzie - "nie" z czasownikami pisze się osobno
niecierpliwa - "nie" z przymiotnikami w stopniu równym pisze się razem
nie zbyt - "nie" z przysłówkami pochodzącymi od innych części mowy pisze się rozdzielnie
niecierpliwie - "nie" z przysłówkami pochodzącymi od przymiotników w stopniu równym pisze się razem
:)
3 5 3