Odpowiedzi

2010-01-21T17:53:18+01:00
Okey, dobry pomysł
Kiedy jechać?
dziś po lekcji?
robiłeś wczoraj?
kogo odwiedził?


powinno byc dobrze:*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T17:53:48+01:00
Okej good idea - Dobrze, dobry pomysł
When did to go ? - Kiedy iść? (Co do tego nie jestem całkowicie pewna:P)
Today after lesson? - Dzisiaj po lekcjach?
Did you do evening? - Co robiłeś wieczorem?
Who did you visited? - Kto Cię odwiedził?

Mam nadzieję, że pomogłam:)
2010-01-21T17:59:20+01:00
1.OK, dobry pomysł
3.Dzisiaj po lekcji, lekcjach?
5.Kto cie odwiedził?
4.Co robiłeś wieczorem

Co do 2 nie wiem za bardzo