Odpowiedzi

2010-01-21T18:01:27+01:00
Nie mamy kłamać np:o rodzicach,rodzinie,bratu itd
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:01:52+01:00
W tym przykazaniu Pan Bóg wzywa nas do tego abyśmy mówili prawdę chodzi o to że jak kogoś nie lubimy to żebyśmy nie mówili o nim źle innym ludziom i nie mówili nie prawdy o jego czynach .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:02:15+01:00
Bóg w ósmym przykazaniu wzywa nas do prawdomówności. Prosi, żebyśmy zawsze mieli siłę bronić tego co jest prawdą. Wiem z doświadczenia, że sprawia to wiele problemu szczególnie nam ludziom młodym. Jednak nasz Ojciec w niebie wymaga od nas jakiegoś wysiłku. Chce, żebyśmy umieli odróżnić prawdę od fałszu i wiedzieli po jakiej stronie stać. Pragnie, aby pomimo przeciwności walczyć z wszechobecnym zakłamaniem. Choć to trudne warto pamiętać o nagrodzie jaką jest niebo.
3 3 3